تاریخ انتشار: 16:04 - 21 فروردین 1397
کد خبر: 38627

جبهه انقلاب؛ برندسازی و سلبریتی‌پروری

با رسانه‌های رسمی و محافظه‌کار حکومتی همچون رسانه ملی که اعتماد بخشی از جامعه نسبت به آنها از دست رفته، نمی‌توان به جنگ لشکری از سلبریتی‌های مغرض و تصویر‌سازی پر رنگ و لعاب آنها از واقعیت‌ها رفت؛ آن هم در شرایطی که هر کدام از آنها به واسطه حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی بر طیف وسیعی از مردم اثرگذار هستند. برای مقابله با جبهه رسانه‌ جریان لیبرال و غربگرا و لشکرسلبریتی‌های وابسته می‌بایست به نیروی انسانی و تجهیزاتی هم‌تراز مجهز شد.


«مرد دیوانه»، در ورطه آزمونِ دو رویداد نه‌چندان دور
فضای مجازی رها شده، جذاب‌ترین محیط برای تروریست‌ها
سید عليرضا آل داود
نماهنگ «خداقوت مادر» سیدعلی مومنی منتشر شد
مداحی محمود کریمی در یادواره ۵۴ شهید یک مسجد
ساترا؛ ناظری وابسته یا تنظیم‌گری تمام عیار؟
رازهای بوکمال؛ وقتی حاج قاسم ورق جنگ را برگرداند
مداحی بنی‌فاطمه در فاطمیه ۱۴۰۳+فیلم
«چهل فرمان» رهبر معظم انقلاب به بسیجیان منتشر شد
شبکه نمایش بی‌قانونی؛ صداوسیما باید ساترا را قانونمند کند
نماهنگ جدید محمود کریمی برای فاطمیه
۴ نکته در مورد تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
بوشهر: پیرمرد روستا نیروی تازه نفس مقاومت!
اصفهان: فرهنگ فاطمی و بسیج ارکان تحقق جامعه هستند
اعتماد به ستاره‌ها؛ وقتی شهرت واقعیت را محو می‌کند!
ترس و وحشت دشمنان از وعده صادق3/ ۲۴ ساعته می‌توانیم به بازدارندگی نظامی هسته‌ای برسیم
یک انتصاب در حوزه هنری
یک‌سال در گرداب؛ منازعه بی‌پایان برای قانون گذاری نمایش خانگی!
فصل جدید «عصر خانواده» شبکه دو فرا رسید
رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر سه کتاب‌ ادبیات مقاومت
تهران: نشست رونمایی از پوستر بخش هنری ششمین جشنواره جهادگران+تصویر