به گزارش حلقه وصل، روزنامه «کیهان» در ویژههای خود نوشت:
عصر ایران درباره فیلم «دختر شیطان» نوشت: این فیلم با شکست در گیشه مواجه شد.
اگرچه تیم سازنده دختر شیطان در زمان تولید و اکران فیلم از انواع جنجالهای تبلیغاتی استفاده کردند. مانند بازی شادمهر عقیلی در فیلم، تهدید کارگردان به پایین کشیدن آن از پرده سینماها، مطرح ساختن حمله رباتهای اینستاگرامی، جریانات مافیای اکران و...باید به محمدپور نکتهای را گوشزد کرد و آن اینکه نفروختن یک فیلم دلایل متعددی میتواند داشته باشد اما قطعا اصلیترین دلیل خود فیلم است نه تبلیغات، نه فیلمهای همزمان اکرانشده، نه زمان اکران و...
مشکل بزرگ «دختر شیطان» سادهپنداری در تمام اجزا آن است. فیلم به لحاظ قصه و داستان بسیار کلیشهای است. مورد دیگری که بیننده از دیدن فیلمی چون دختر شیطان سرخورده میشود این حجم از سادهانگاری درباره مخاطب فیلم است، بردن فیلم به فضای کشور هندوستان و رقص و آواز دستهجمعی، لباس های رنگارنگ و... دلیل بر این نیست که دیگر کار را تمام شده دانست و فیلمنامه را تا این اندازه کودکانه نوشت و در مابقی اجزا فیلم هم تا این حد اصطلاحا بزندر رویی کار کرد.
قطعا وقتی ۹۰ درصد نقدها و نظرات به مسائل و مشکلات خود فیلم میپردازد دیگر نمیتوان عدم موفقیت و مشکلات فیلم را به مسائلی مانند تبلیغات کم، مافیای اکران، زمان اکران و... نسبت داد.