تاریخ انتشار: 23:12 - 7 خرداد 1397
کد خبر: 40311
در نظر سنجی حلقه وصل بررسی شد؛

«ایجاد راهبردهای طراحی، تولید، تبلیغ و استفاده از ظرفیت کالای ایرانی» مهمترین هدف بلند مدت پیام رسان های داخلی

پایگاه خبری تحلیلی حلقه وصل در یک نظر سنجی از مخاطبان و نخبگان فرهنگی کشور جویای این مسئله شده بود که اهداف بلند مدت پیام رسان های داخلی چه باید باشد و چگونه طرح ریزی شود. در ادامه میتوانید سوال این نظر سنجی و پاسخ های آن را ملاحظه کنید.


«احتمال جنگ نظامی وجود ندارد» به چاپ دوم رسید
طنز دهه شصتی؛ روایتی نو از خاطراتی که می‌خنداند
مستند نشنال‌جئوگرافیک رازهای غرق‌شدن «تایتانیک» را فاش می‌کند
زور پول در نمایش خانگی به هنر کارگردان می‌چربد
چرا تیم ترامپ شروع مذاکره با ایران را «خیلی مثبت» عنوان کردند؟
مهدی جهانتیغی
توصیه مهم نهج البلاغه برای مذاکره کنندگان
به سبک آوینی جریان‌ساز شوید!
مریلا زارعی بازیگری که زن بودن را بازی نکرد، زندگی کرد
اکران سیار فیلم صیاد در شهرهای بدون سینما
فرمانده‌ای که زیر آتش دشمن دنبال حلقه ازدواجش می‌گشت
با ماهواره‌های ایرانی در صف پرتاب آشنا شوید
لرستان: راهی که با محسن چاوشی باز شد
گفتگوهای عمان یکی از ده‌ها کار وزارت خارجه است/ مسائل کشور را به گفت‌وگوها گره نزنیم/ به طرف مقابل خیلی بدبین هستیم اما به توانایی‌های خودمان خوش‌بین هستیم
چرا بر سر فناوری هسته‌ای ایستاده‌ایم؟
ناگفته‌های مهم از نقش شهید رئیسی در عملیات وعده صادق یک
راز انگشتر سفید رهبر انقلاب چیست؟
آوینی، تک تیرانداز عرصه هنر
حمید شاه‌آبادی
همزمان با قسمت آخر پایتخت، یک سرچ خاص رکورد زد
برگزاری بیش از ۲۰ تجمع دانشجویی ضدصهیونیستی در ۴ روز
تحقق شعار سال در گرو پذیرش کنوانسیون‌های جهانی نیست
مرتضی آقاتهرانی