به گزارش حلقه وصل، لایفوب در یک پایش، دو بازه زمانی، از ۳۰ بهمن ۹۸، تاریخ رسمی ورود کرونا به ایران تا ۸ فروردین ۹۹، تاریخ پایان تعطیلات نوروزی و بازه زمانی دوم، از ۹ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۹۹، محتوای صفحات اینستاگرامی را بررسی کرد.
نتیجه این رصد، بیانگر آن است که هشتگ «در خانه بمانیم» از هشتمین هشتگ در بازه زمانی اول، به رتبه دومین هشتگ در بازه زمانی دوم صعود پیدا کرده است.
این صعود نشاندهنده موفق بودن کمپین «در خانه بمانیم» در اینستاگرام است.
به عبارت سادهتر، کاربران اینستاگرام در بازه زمانی دوم ترجیح دادهاند محتواهای مرتبط خود را، با هشتگ این کمپین منتشر کنند.