تاریخ انتشار: 04:58 - 21 خرداد 1402
کد خبر: 596132

نقش کلیدی تبلیغات در دیده شدن آثار هنری

تبلیغات، مسئله بسیاری مهمی برای عرضه هر محصول یا ایده‌ای است. تبلیغ در لغت یعنی انتشار، پخش و ترویج. در جوامع بین‌المللی مبحث تبلیغ در قرن بیستم برای فروش کالا و هر نوع محصولی اعم از تجاری یا هنری جدی گرفته شد و همان‌طور که شاهد آن هستیم در قرن بیست و یکم به اوج خود با ابزارهای جدید رسیده است.


چرا در آمریکا، پلیس اجازه ورود به دانشگاه را دارد؟
چتر امنیتی جمهوری اسلامی ایران بر فراز خلیج فارس
حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
حنیف غفاری
غزل رهبر انقلاب هویت مسلمانان را بازگو می‌کند
بازدارندگی «ابزار» نیست؛ هدف است
دکتر مهدی خانعلی‌زاده
مداحی مناجاتی صادق آهنگران در حرم امام رضا+فیلم
سی‌ان‌ان گزارش پنتاگون را به چالش کشید
حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
فصل دوم «ایران دوست‌داشتنی» ساخته می‌شود ؟
عملیات‌های حزب‌الله منطقه اشغالی الجلیل را فلج کرده است
دیدار دبیران جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
تداوم اعتراضات دانشجویی گسترده در آمریکا از سوی حامیان فلسطین
آرون سورکین فیلمی درباره حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا می‌سازد
گرگ سیاست اسرائیل چگونه مقابل ایران زانو زد؟
محمد ایمانی
چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
رسانه ملی با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب
«با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت شد
واکنش مدافعان غرب در برابر سرکوب گسترده اساتید و دانشجویان در یوتوپیا
بازخوانی یک نامه؛ اعتراضات آمریکا به‌جز نبود آزادی بیان چه چیزی را نشان داد؟
نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد