سید میلاد میردامادی، مسئول بخش مجازی مجموعه فرهنگی عاشوراییان اصفهان به حلقه وصل گفت: کمپین موج دینداری مجموعه فرهنگی عاشوراییان همزمان با آغار محرم در شبکه های مجازی راه اندازی شد.
وی بیان داشت: مخاطبان می توانند با اشتراک گذاشتن عکس و فیلم از هر چیزی که نشان از دینداری آن ها باشد با هشتگ #من_هم_دیندارم این کمپین را همراهی کنند و تا امروز پیوستن مخاطبین به این کمپین بیش از حد انتظار بوده است.
میردامادی با اشاره به موضوع امسال روضه عاشوراییان پیرامون اولویت های دینداری تصریح کرد: با مشورت و حمایت حجت الاسلام زائری این کمپین راه اندازی شد. هدف این کمپین این است که می خواهیم بگوییم دینداری فقط برای یک عده خاص نیست و همه ما دیندار هستیم.
مسئول نهاد مجازی عاشوراییان افزود: برای تبلیغات کمپین می توانستیم از ابزارهای زیادی مثل استفاده از ربات بهره ببریم اما با توجه به این نکته که عاشوراییان در طول فعالیت های خود همیشه اصل خود اتکایی و استفاده از توان، ظرفیت و استعداد نیروهای داخلی استفاده کرده است، در این زمینه نیز سعی کردیم از راه های دیگری برای تبلیغات کمپین بهره ببریم؛ به نحوی که خروجی کار از خودمان باشد.
وی افزود: ایده عکس با تابلو نوشته «من هم دیندارم» برای مخاطبان، برگزیده صحبت های سخنران مراسم، استفاده از احادیث ائمه اطهار در عکس نوشته ها و… روش هایی بودند که برای فعالیت این کمپین به کار گرفته شدند؛ در کل سعی کردیم از چیزهایی که مردم با آن ارتباط برقرار می کنند و آن را به اشتراک می گذارند، استفاده کنیم.
میردامادی خاطر نشان کرد: علاوه بر این کمپین «من هم دین دارم» چندین بار در مراسم توسط مجری اعلام شد و حجت الاسلام زائری نیز در این زمینه حمایت ویژه ای از عاشوراییان نمود، همچنین در این زمینه از مخاطبان عاشوراییان بازخوردهای خوبی در شبکه های مجازی گرفتیم و این اولین سالی بود که تجربه چنین استقبال کم نظیری از کمپین داشتیم به حدی که بیش از حد انتظار مسئولین بود.
این فعال فرهنگی تأکید کرد: عکاسی با تابلو نوشته کمپین در حین برگزاری مراسم بازخورد خوبی را در بین مخاطبان داشت کما اینکه بسیاری از موثرین و چهره های شاخص از جمله حجت الاسلام زائری، صابر خراسانی و… در این کار مشارکت کردند و حتی مخاطبان از حجت الاسلام زائری درباره کمپین سوال و پیگیری می کردند.
میردامادی ادامه داد: در این رابطه بیش از ۲۰۰ استوری برای صفحه عاشوراییان در اینستاگرام ارسال شد که شامل عکس از مراسم، عکس از خودشان و موضوعات مرتبط بود که من هم دین دارم و عاشوراییان را تگ کرده بودند که این تعداد استوری برای یک هیئت مذهبی قابل توجه است.
وی اضافه کرد: نهاد مجازی عاشوراییان امسال پخش زنده مراسم را با تلاش و سختی زیاد توسط سه نفر از نیروها راه اندازی کرد که از شب اول مراسم تاکنون آمار پخش زنده تلگرام بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بار است.