طرح سریال «رهایم کن» با موضوع تاریخی در ساترا ثبت شده، اما این سریال با ترویج رفتارهای هنجار شکن، برخلاف طرح ثبت شده در ساترا عمل کرده است.
«پدرم خواننده و مادرم روضهخوان بود و دلش میخواست تنها پسرش شهید شود. من هم ۳۲ بار شهید شدم؛ البته در نقشهایم! »
پدر من هنرمند راستین این سینماست،پشتکارش به سینما مثل فرشهای قرمز پوشالی این روزها و این نمادهای سانتیمانتالی که سلبریتیهای ما و بعضی از دوستان هنرمندمان اسیرش هستند، نیست.
انتظار رسانههای بیگانه از فیلمسازان ایرانی حاضر در جشنوارههای بینالمللی، یک چهره وطنفروش است. بهمن قبادی با توهین به مرحوم عباس کیارستمی از فرهادی میخواهد که درباره برادران افکاری اعلام موضع کند.
سازندگان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در 2 قسمت پایانی سریال نشان دادند بیشتر از اینکه نگران پایان بندی سریال باشند، بیشتر به فکر سر هم بندی آن بودند.
در اقدامی تأملبرانگیز شامگاه سهشنبه ۳۰ دیماه خبری مبنی بر برگزاری جشنواره سینمایی در منزل شخصی سفیر در فضای مجازی منتشر گردید، مراسمی که محدود به چند ویدیو اختصاصی در لحظه اهدای جوایز به هنرمندان کشور شد، جشنواره که باید این پرسش را مطرح کرد که اساساً با کدام مجوز از سوی نهادهای متولی اقدام به برگزاری آنهم در منزل شخصی سفیر شده است؟
فهیم: به نظرم فصل ۶ این سریال نه تنها خوب نبود، بلکه اگر پخش نمی شد خیلی بهتر بود. مسئله ضد اخلاقی اش یک طرف، این فصل فاقد مؤلفه های دراماتیک و محتوای ارزشمند بود.
محسن تنابنده سراسر کذب است و تنابنده وقتی احساس کرد که نمیتواند این سریال را بدون ارسطو یکی از شخصیتهای اصلی بسازد، از انتقادات رسانهها سوء استفاده کرد.
بهمنماه سال گذشته محسن تنابنده و احمد مهرانفر اعلام کردند که دیگر با تلویزیون همکاری نمیکنند.هنوز یک سال هم از صحبتهای آنها نگذشته، شاهد بازگشت آن دو بازیگر و هنرمندان دیگر به تلویزیون هستیم.
روایت ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان سریال پایتخت از ماجرای فن کمر معروف روی هومن حاجی عبداللهی را می بینید.
همزمان با مطالبه شفافیت درباره دستمزد برخی از سلبریتیها در صداوسیما، «محسن تنابنده» هم که قبلا مواضع تندی علیه صداوسیما گرفته بود، تغییر موضع داد.
انتقادات از وزیر جوان چند گیگابایتی تا سلفیبگیران داخل مجلس تبدیل به یک شوخی عامه پسند دلچسب میشود. در عوض محسن تنابنده آنقدر با لفظ گرانی شوخی کرد که دیگر برای مخاطب جذاب نبود.
از عمده اشکالات وارد بر پایتخت 6، رواج دروغگویی مفرط در بین بازیگران بود و گلههای مختصر «ارسطو» نتوانست از بار منفی آن بکاهد. حتی اگر نگاهی سوپر رئال داشته باشیم به کمتر خانوادهای برخورد میکنیم که این حجم از دروغگویی را در روابط خود حاکم کرده باشند. از این که بگذریم ایراد اساسی دیگر، دیالوگها و رفتارهایی است که تلویحا مسائل جنسی را به ذهن مخاطب متبادر میکند.
نامه آزادی متهم اخلال اقتصادی نشان دهنده باندی است که با بازی دادن برخی از هنرمندان ضمن سواستفاده از ایشان در حال زمینهسازی دوباره برای جریان پولهای کثیف است.
جواد نوروزبیگی چه برگ برندهای در گرهگشایی از آزادی محمد امامی داشته که نسبت به تسریع روند این آزادی اقدام کرده است؟ چرا مسئولان قوه قضائیه از تهیه این نامه پس از انتشار در فضای مجازی مطلع میشوند؟
من با پول نویسندگی ازدواج کردم! آن زمان اصلا آقای ایرج طهماسب نمیدانستند که اتاق روبهرویشان من بودم. پسر ۶۳ کیلویی که الان ۱۰۰ کیلو شده، من بودم!
چرا تنابنده نویسندهای مثل آرش عباسی که در کارنامه خود یک سریال را ثبت نکرده را به عنوان نویسنده سریال معرفی میکند؟ آنهم نویسندهای که جز نوشتن آثار اروتیک هنر دیگری ندارد.
در قسمت آخر سریال وقتی که ارسطو و بهتاش از آسانسور هتل خارج می شوند،تصویر خودشان خوب دیده نمی شود، ولی به مدت 20ثانیه یک پرچم در سمت راست تصویر به خوبی نشان داده می شود. آن پرچم آبی رنگ، پرچم یونیسف است. یونیسف که با هتل اسپیناس تفاهم همکاری هم داشته.