ترتیل صفحه ۴۹۵ سوره مبارکه زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۳ سوره مبارکه زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۲ سوره مبارکه زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۰ سوره مبارکه زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۸۹ سوره مبارکه شوری و زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۵ از سوره زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۴ از سوره زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۳ از سوره زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۲ از سوره زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۱ از سوره زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۹۰ از سوره زخرف(جزء بیست و پنجم)
ترتیل صفحه ۴۸۹ از سوره شوری و زخرف(جزء بیست و پنجم)
امام علی(ع) فرمودند: «خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید».
رئیس مرکز پژوهشهای علوم انسانی اسلامی صدرا اظهار داشت: بدون فهم حقایق اعم از فهم حصولی و فهم حضوری، امکان رشد و تعالی انسان و جامعه انسانی نیست. مادام که انسان در اسارت هوا و هوس باشد توان فهم حقایق هستی را ندارد.
مهدی غلامنژاد در کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن آیاتی از کلامالله مجید را تلاوت کرد.
محقق داماد گفت: بُعد دیگری از قرآن را جز افراد مطهر نمیتوانند فهم کنند و به اعتقاد شیعیان مطهرون همان اهلبیت(ع) هستند.
خداوند در قرآن میفرماید: «وَ یَتَجَنَّبُهَا الْأَشْقَى» بدبختترین افراد از پند و موعظه دوری میکنند. «الَّذی یَصْلَى النَّارَ الْکُبْرى»(اعلى/12) کسی که از موعظه فرار میکند، در قیامت گرفتار آتش میشود.
منظور از نبودن «تفاوت در آفرینش» این است که تدبیر الهى در سراسر جهان، زنجیروار و متصل به هم بوده و در عین اینکه با یکدیگر در خصوصیات و اوصاف فرق میکنند، با هم مرتبطند! نتیجه برخورد اسباب مختلف در عالم خلقت، مانند برخورد دو کفه ترازو است که در سبکى و سنگینى دائما در حال مقابلهاند.
حمیدرضا مقدمفر ضمن تبیین مختصات قرآنی فعالیت رسانهای مهمترین رسالت رسانههای انقلابی در شرایط کنونی را تشریح کرد.
آیات قرآن درباره مقام عبودیت حضرت مسیح(ع)، نفى گفتار مشرکان درباره الوهیت او و بتها و همچنین دعوت موسى(ع) و مبارزه او با بتپرستان فرعونى هشدارى است به مشرکان عصر پیامبر(ص) و همه مشرکان جهان.