تاریخ انتشار: 14:54 - 14 فروردین 1402
کد خبر: 594495

مروری بر سبک و سیاق تبلیغات تلویزیونی؛ به کجا چنین شتابان!

پیام‌های بازرگانی، پای ثابت کنداکتور شبکه‌های سیما و میهمانان ناخوانده‌ای هستند که مخاطبان، غالباً‌ دلِ خوشی از آن‌ها ندارند و از آن‌ها گریزانند. این ناخرسندی گاه به جایی می‌رسد که از تبلیغ برخی محصولات ابراز انزجار می‌کنند. با این همه، گریزی از دیدن آنها ندارند و این درحالی است که این تبلیغات بویژه در یک دهه گذشته آشکارا از فرهنگ جامعه و باورها و ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی فاصله گرفته است.


«احتمال جنگ نظامی وجود ندارد» به چاپ دوم رسید
طنز دهه شصتی؛ روایتی نو از خاطراتی که می‌خنداند
مستند نشنال‌جئوگرافیک رازهای غرق‌شدن «تایتانیک» را فاش می‌کند
زور پول در نمایش خانگی به هنر کارگردان می‌چربد
چرا تیم ترامپ شروع مذاکره با ایران را «خیلی مثبت» عنوان کردند؟
مهدی جهانتیغی
توصیه مهم نهج البلاغه برای مذاکره کنندگان
مریلا زارعی بازیگری که زن بودن را بازی نکرد، زندگی کرد
به سبک آوینی جریان‌ساز شوید!
اکران سیار فیلم صیاد در شهرهای بدون سینما
گفتگوهای عمان یکی از ده‌ها کار وزارت خارجه است/ مسائل کشور را به گفت‌وگوها گره نزنیم/ به طرف مقابل خیلی بدبین هستیم اما به توانایی‌های خودمان خوش‌بین هستیم
فرمانده‌ای که زیر آتش دشمن دنبال حلقه ازدواجش می‌گشت
چرا بر سر فناوری هسته‌ای ایستاده‌ایم؟
ناگفته‌های مهم از نقش شهید رئیسی در عملیات وعده صادق یک
با ماهواره‌های ایرانی در صف پرتاب آشنا شوید
لرستان: راهی که با محسن چاوشی باز شد
راز انگشتر سفید رهبر انقلاب چیست؟
برگزاری بیش از ۲۰ تجمع دانشجویی ضدصهیونیستی در ۴ روز
تحقق شعار سال در گرو پذیرش کنوانسیون‌های جهانی نیست
مرتضی آقاتهرانی
همزمان با قسمت آخر پایتخت، یک سرچ خاص رکورد زد
امامزاده‌ای که آبروی ری شد+عکس و فیلم