تاریخ انتشار: 14:54 - 14 فروردین 1402
کد خبر: 594495

مروری بر سبک و سیاق تبلیغات تلویزیونی؛ به کجا چنین شتابان!

پیام‌های بازرگانی، پای ثابت کنداکتور شبکه‌های سیما و میهمانان ناخوانده‌ای هستند که مخاطبان، غالباً‌ دلِ خوشی از آن‌ها ندارند و از آن‌ها گریزانند. این ناخرسندی گاه به جایی می‌رسد که از تبلیغ برخی محصولات ابراز انزجار می‌کنند. با این همه، گریزی از دیدن آنها ندارند و این درحالی است که این تبلیغات بویژه در یک دهه گذشته آشکارا از فرهنگ جامعه و باورها و ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی فاصله گرفته است.


برگزاری بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در بیش از ۱۰۰۰ نقطه در کشور
قم: مسابقه ملی کتابخوانی کتاب شهید عزیز برگزار می‌شود
این «‌مین» را علی‌(ع) کاشت و خمینی منفجر کرد
حسین شریعتمداری
چهارمحال و بختیاری: برگزاری ۸۵ برنامه ختم قرآن برای شادی روح امام خمینی (ره)
شاعران در بیعت با شهید غیرت قصه جریحه‌دار میراث‌دار خون شهید سرودند
موسیقی به جبهه جان داد و از جنگ جان گرفت
تهران: نشست جمعی از فعالان رسانه‌ای غرب و جنوبغرب استان تهران با عنوان رسانه خط شکن+تصویر
تهران: ثبت‌نام جشنواره تابستانه «نو+جوانه‌ها» در تهران آغاز شد
غنی سازی ایران به آمریکا ربطی ندارد؛ غلطی هم‌ نمی‌توانند بکنند/ جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حیرت‌انگیز است
مهمانی 110 هزار نفری عید غدیر در سبزوار برگزار می‌شود
قزوین: چهارمین جشنواره سراسری سواد رسانه‌ای «نسرا» در قزوین برپا می‌شود
تهران: برگزاری ویژه‌برنامه‌های امامت و سبک زندگی علوی به‌مناسبت غدیر
خراسان رضوی:  نشست تخصصی بررسی ابعاد قاچاق سوخت برگزار می‌شود
مکتب امام باقر(ع)، الگوی حوزه پیشرو و سرآمد
احمد شرفخانی
خراسان رضوی: نشست حضوری «حسینیه گفتمان جوادالائمه (ع)» در مشهد برگزار شد
تهران: ائمه جمعه جنوب غرب استان تهران با ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی غرب و جنوبغرب استان تهران دیدار کردند+تصویر
۸۶ هزار زائر ایرانی فردا به مشاعر مقدسه می‌روند
قم: دوره تخصصی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی برگزار می‌گردد
فارس:  نشست هماهنگی فعالان و موکب‌داران غدیر شیراز برگزار شد+تصویر
خوزستان: موسسه فرهنگی ولایت عشق دوره تربیت نخبه علمی و انقلابی برگزار می‌کند