پیامهای بازرگانی، پای ثابت کنداکتور شبکههای سیما و میهمانان ناخواندهای هستند که مخاطبان، غالباً دلِ خوشی از آنها ندارند و از آنها گریزانند. این ناخرسندی گاه به جایی میرسد که از تبلیغ برخی محصولات ابراز انزجار میکنند. با این همه، گریزی از دیدن آنها ندارند و این درحالی است که این تبلیغات بویژه در یک دهه گذشته آشکارا از فرهنگ جامعه و باورها و ارزشهای ایرانی ـ اسلامی فاصله گرفته است.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر، عید تجلی ایمان و معرفت و شکوفایی فطرت الهی و تعالی انسانی را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
در سالهای اخیر با توجه به افزایش فعالیت گروههای جهادی و مؤسسات خیریه، برخی به دنبال جمعآوری وجوه زکات فطره برای کمکرسانی به نیازمندان استانهای مختلف هستند. اما آیا زکات فطره به آنها تعلق میگیرد؟
مدیر تبلیغات اسلامی زاهدان، گفت: در طی ماه مبارک رمضان، 170 مبلغ بومی و غیر بومی در هیئت های مذهبی و 110 مسجد این کلان شهر، به فعالیت های مذهبی و تبلیغی خود خواهند پرداخت.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور بهترین راه اشاعه فرهنگ نماز در جامعه را «نمایش مقایسهای» اعلام کرد و گفت: سوژههای روزمره و ملموس زندگی مردم را در قالب نمایش مقایسهای بسازید و پخش کنید زیرا این روش بسیار اثرگذار است.