به گزارش حلقه وصل، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم تلویزیون درباره رویکردهای این شبکه در سال ۹۷ گفت: هدف ما این است که در سال ۹۷ یک یا دو عنوان جدید به برنامههای خود اضافه کنیم و باقی برنامه هایمان را به سقف جذب مخاطب برسانیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون برنامههایی مثل «کودک شو» به بخش آثار پرمخاطب وارد شدهاند و قبل از سال ۹۷ حدود ۷۰۰ هزار پیامک برای رای گیری میان خانوادهها ارسال شده بود. علی رغم اینکه این مسابقه سلبریتی محور نیست، اما باز هم مورد توجه است.
مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه «کتاب باز» که در سال ۹۶ در این شبکه پخش شد، عنوان کرد: اگر به روند تولید این برنامه دقت کنیم کاملا مشخص میشود که سری دوم نسبت به سری اول رشد کرده، طیفهای مختلفی به این برنامه دعوت شدند و بینندههای بیشتری پیدا کرده است و من با بسیاری از افراد که ملاقات میکنم، میگویند این برنامه را دیدهاند.
وی اضافه کرد: جالب است که سروش صحت مجری برنامه نیز زمانی به من گفت: نیازشان به سلبریتیها کمتر شده است و حتی مردم تماس میگیرند و علاقه دارند که قشرهای دیگری مثل نویسنده و شاعر به برنامه دعوت شوند و احتمالا همزمان با نمایشگاه کتاب این برنامه را آغاز کنیم.
احسانی همچنین با اشاره به برنامه «وقتشه» اظهار کرد: این برنامه با اجرای کامران تفتی به مهارتهای ازدواج میپرداخت و حالا کمی عامتر شده است و به مهارتهای زندگی میپردازد. این برنامه هم در سال ۹۷ ادامه پیدا میکند و هفتهای یکی دو بار خانوادههای موفق به برنامه دعوت میشوند.
وی در واکنش به اینکه در این برنامه هم گاهی چهرهها حضور پیدا میکنند، اظهار کرد: جامعه مجموعهای از افراد برگزیده است و توصیه ما به عوامل این برنامه این بوده است که بیشتر به افراد عادی جامعه بپردازند که در حوزههای مختلف موفق بودهاند.
مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه جدید این شبکه اظهار کرد: مجموعه جدیدی در قالب عروسکی رئال با اجرای بهرام عظیمی داریم که بعد از نوروز آماده میشود. این مجموعه با مشارکت وزارت بهداشت درباره بحثهای مرتبط با سلامت است و من دو قسمت از کار را که تولید شده، دیدهام که خوب هم بوده است.