تاریخ انتشار: 13:30 - 11 آبان 1398
کد خبر: 114021
بررسی ماجرای پخش تبلیغات بازرگانی از شبکه کودک؛

تبلیغات برای کودکان خطرناکتر است یا انیمیشن های امریکایی

ظاهرا مدیر شبکه کودک بدون یک دستور مکتوب و صرفا بر اساس جلسه ای که با معاونت سیما داشته است، چنین خبری را منتشر کرده است. افرادی که با شرایط سازمان صدا و سیما آشنا هستند، می دانند که این سازمان در بخش بازرگانی، به طور مستقل قراردادهای مدت دار انعقاد میکند و با یک سوپرمارکت معمولی تفاوت دارد که مثلا تا امروز تراکت های رستوران را در کیسه نایلون میگذاشته و از فردا دیگر چنین کاری را نکند.


مستند نشنال‌جئوگرافیک رازهای غرق‌شدن «تایتانیک» را فاش می‌کند
به سبک آوینی جریان‌ساز شوید!
مریلا زارعی بازیگری که زن بودن را بازی نکرد، زندگی کرد
اکران سیار فیلم صیاد در شهرهای بدون سینما
ناگفته‌های مهم از نقش شهید رئیسی در عملیات وعده صادق یک
فرمانده‌ای که زیر آتش دشمن دنبال حلقه ازدواجش می‌گشت
راز انگشتر سفید رهبر انقلاب چیست؟
گفتگوهای عمان یکی از ده‌ها کار وزارت خارجه است/ مسائل کشور را به گفت‌وگوها گره نزنیم/ به طرف مقابل خیلی بدبین هستیم اما به توانایی‌های خودمان خوش‌بین هستیم
چرا بر سر فناوری هسته‌ای ایستاده‌ایم؟
برگزاری بیش از ۲۰ تجمع دانشجویی ضدصهیونیستی در ۴ روز
لرستان: راهی که با محسن چاوشی باز شد
با ماهواره‌های ایرانی در صف پرتاب آشنا شوید
تحقق شعار سال در گرو پذیرش کنوانسیون‌های جهانی نیست
مرتضی آقاتهرانی
همزمان با قسمت آخر پایتخت، یک سرچ خاص رکورد زد
امامزاده‌ای که آبروی ری شد+عکس و فیلم
آوینی، تک تیرانداز عرصه هنر
حمید شاه‌آبادی
سالروز عملیات غرورآفرین وعده صادق یک/ وعده صادق ۳ حتمی است
این جمعه، بیایید صدای غزه باشیم
ستاد برگزاری بزرگداشت شهدای خدمت راه اندازی شد
سیزدهمین دوره زبان تبیین با موضوع «قدرت کلمات، از ابهام تا اقناع» برگزار می‌شود