تاریخ انتشار: 13:30 - 11 آبان 1398
کد خبر: 114021
بررسی ماجرای پخش تبلیغات بازرگانی از شبکه کودک؛

تبلیغات برای کودکان خطرناکتر است یا انیمیشن های امریکایی

ظاهرا مدیر شبکه کودک بدون یک دستور مکتوب و صرفا بر اساس جلسه ای که با معاونت سیما داشته است، چنین خبری را منتشر کرده است. افرادی که با شرایط سازمان صدا و سیما آشنا هستند، می دانند که این سازمان در بخش بازرگانی، به طور مستقل قراردادهای مدت دار انعقاد میکند و با یک سوپرمارکت معمولی تفاوت دارد که مثلا تا امروز تراکت های رستوران را در کیسه نایلون میگذاشته و از فردا دیگر چنین کاری را نکند.


گزارش تصویری | حاشیه‌های روز اول نخستین اجلاس اصحاب اندیشه
گزارش تصویری | حاشیه‌های روز دوم نخستین اجلاس اصحاب اندیشه
پیشنهاد به ده نمکی برای ساخت فیلمی با موضوع سلبریتی‌های اجاره‌ای
واکنش توییتری‌ها به گستاخی عارف درباره امام علی(ع) +تصاویر
جزئیات برگزاری اجلاس ملی «اصحاب اندیشه» +سخنرانان
حاشیه‌های روز پایانی نخستین اجلاس اصحاب اندیشه
پیغام "رضا صادقی" به سلبریتی‌ها و مردم/ کمک به سردار جلالی برای یافتن نفوذی‌ها و طراحان آشوب
نوبخت سلبریتی‌ها را از پرداخت مالیات معاف کرد
حجت‌الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان شد +عکس و سوابق
گلستان: دغدغه‌مندان اقتصاد در گرگان گرد هم آمدند +تصاویر
فیلم/ خلاصه دیدار ذوب آهن ۰-۳ پرسپولیس
استقلال به دنبال قاتل پرسپولیس
عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۰ آذر
شب شعر اسب‌های آبی!
جریمه سنگین آلیسون بکر برای یک اخراج
راه برون‌رفت از مشکلات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است/ لزوم نقش‌آفرینی مردم در عرصه جنگ نرم
من اعتراض دارم... امضا: مردم
بیانیه گام دوم منشور فکری نیروهای آتش به اختیار است/ انتقاد از عدم‌شفافیت تصمیم‌سازی‌‌ها
چرا بعضی‌ها با جوشش انقلابی مخالف‌اند؟/ فرایند پنج‌مرحله‌ای تمدن‌سازی
اگر توان مدیریتی ندارید، مسئولیت نپذیرید