به گزارش حلقه وصل، محمد حسن انصاری فرد گفت: بلیت فروشی اینترنتی مسابقات لیگ برتر با چالشهایی همراه بوده که تا حدودی به واسطه اینکه اولین بار در کشور با تلاش و پیگیری مسوولان انجام میشود طبیعی است اما در برخی موارد شاهد اتفاقاتی هستیم که منجر به متضرر شدن هواداران پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم.
به عنوان نمونه زمان بلیت فروشی در تهران و بازی های پرسپولیس ساعت هشت صبح به اتمام می رسد اما در برخی شهرها حتی تا زمان شروع مسابقه یا یکی دو ساعت قبل از مسابقه در حال انجام است. این قبیل تصمیمات میبایست با دستورالعملهای سازمان لیگ و پیگیری های جدی یکسان سازی شده و هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد اما متاسفانه محدودیتهایی برای زمان بلیت فروشی در تهران وجود دارد که عملا منجر به متضرر شدن تیم های تهرانی شده است.
انصاری فرد همچنین گفت: متاسفانه به رغم تاکید بر بلیت فروشی اینترنتی در برخی بازی ها و استادیوم ها شاهد بلیت فروشی کاغذی یا ورود به استادیوم ها بدون بلیت اینترنتی هم بودهایم. این مصداق بارز منتفع شدن برخی تیم ها از شرایط خاص است و باید جلوی آن گرفته شده و حتی یک نفر هم نتواند در هیچ استادیومی بدون بلیت اینترنتی وارد استادیوم شود.
انصاری فرد تصریح کرد: ایمان دارم اگر پرسپولیس از این شرایط بهره مند بود و برخی تیم ها نبودند اکنون هجمه سنگینی علیه پرسپولیس ایجاد شده و اتهامات زیادی به تیم پرسپولیس وارد کرده بودند. ما اما طبق مستندات موجود این مسایل را مطرح میکنیم و اگر لازم باشد مستندات را در همه زمینه هایی که پرسپولیس متضرر و برخی تیم ها منتفع شده اند منتشر هم خواهیم کرد. ما هر چند اعتراض خود را در رسانه ها یا مکتوب به مسوولان ارایه کرده ایم ولی انصافا نهایت تعامل را داشته ایم و انتظار داریم جلوی تضییع مکرر حق یک باشگاه بزرگ در زمینه های مختلف گرفته شود.
انصاری فرد در ادامه گفت: در همه جای دنیا برای جذب تماشاگر برنامه ریزی می شود اما تصمیمات و محدودیت ها عملا شرایطی را فراهم آورده که هواداران پرسپولیس نمی توانند در بسیاری از بازی ها تماشاگر بازی تیم محبوب خود باشند. به عنوان نمونه در برنامه ریزی مسابقات متاسفانه شاهد هستیم که تیم پرسپولیس در کل فصل فقط در دو بازی خانگی خود امکان بازی در روز تعطیل را دارد در حالی که برخی تیم ها و رقبا چهار پنج برابر بیشتر از پرسپولیس بازی های خانگی شان در روز تعطیل برگزار می شود و همین تیم ها هم در نحوه بلیت فروشی، اشتباهات داوری و برخی مسایل دیگر منتفع و در نقطه مقابل تیم پرسپولیس طبق مستندات موجود متضرر شده است و ما با ارایه مستندات از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست خواهیم کرد این رویه تغییر کرده و شرایط برابری برای رقابت ایجاد شود.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: هواداران هوشیارانه همه مسایل را رصد می کنند و در بسیاری موارد نکته سنجی های این عزیزان برای ما راهگشا و تصمیم ساز بوده. این دقت نظرها جای تقدیر بسیار دارد. ما پیشنهادات سازنده و موثر و قابل اجرای آنها را با جان و دل خریداریم، برآورده کردن انتظارات آنها و دفاع از حق و حقوق تضییع شده باشگاه و تیم پرسپولیس هم وظیفه ماست و قطعا در این مسیر تمام تلاش خود را خواهیم کرد و ایمان داریم پرسپولیس با حمایت همه جانبه آنهاست که میتواند روزهای خوب را تکرار کند.
وی ادامه داد: هواداران عزیز که انتظار دارند باشگاه جدی و محکم به دفاع از حق پرسپولیس بپردازد صبور باشند و ایمان داشته باشند اگر شاهد تداوم برخی اتفاقات در زمینه متضرر شدن پرسپولیس و منتفع شدن برخی تیم ها باشیم آنوقت با مستندات در یک برنامه تلویزیونی شفاف سازی خواهیم کرد. دفاع از حق پرسپولیس، هواداران میلیونی اش و کادر فنی و بازیکنان که زحمت می کشند کمترین وظیفه ماست و هواداران، پیشکسوتان محترم، اعضای سخت کوش تیم و تک تک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس هم مطمئن باشند بنده هم در عین تعامل و تلاش برای حل و فصل چالش ها در آرامش و جلوگیری از بروز تنش فردی نیستیم در این زمینه ها کوتاهی کنم و اگر ببینم این روند ادامه دارد حسب وظیفه حقایق موجود را با مستندات اعلام خواهم کرد کما اینکه تا کنون هم همچون اکنون گفته ام که پرسپولیس تا چه حد متضرر شده و چه فشارهای ناروایی بعد از فتح هفت جام متوالی به این تیم محبوب وارد شده است.