چند وقتی است در گوشهوکنار شهر، بنرها و بیلبوردهایی نصب شدهاند که نهتنها نشانی از خلاقیت ندارند، بلکه با ادبیاتی سطحی، توهینآمیز و گاه عجیب، ذهن رهگذران را درگیر میکنند. تبلیغاتی که قرار بود زبان زیبای شهر باشند، حالا به ابزاری برای نمایش بیذوقی و بیهویتی تبدیل شدهاند.
کارگاه طراحی بیلبوردهای شهری با محوریت نقش اربعین حسینی در تعالی خانواده به همت حوزه هنری البرز طی سه روز در کرج برپا شد.
نمایش بینوایان درگیر یک تخلف است، تخلفی که در نهایت نشان میدهد او بدون مجوز بیش از ۷۰ بیلبورد شهری در تهران برای این تئاتر به راه انداخته است. کرمی میگوید طبق آییننامه برخورد میکنیم.