تاریخ انتشار: 12:40 - 25 دی 1401
کد خبر: 592687

پالایش تبلیغات و اِلمان‌های شهری با محوریت مصرف فرهنگی

قدرت شگفت‌انگیز بیان بصری که در تبلیغات نهفته است می‌تواند بستر آموزش‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تربیتی را برای مخاطب فراهم نماید و چنانچه این آموزش‌ها بر مبنای ساختارهای انسانی و دینی و الهی ارائه نگردد و صرفاً بر پایهٔ منفعت‌طلبی بنانهاده شود تنها جامعه‌ای مصرفی به بار خواهد آورد.


فستیوال کوچه بوشهر چرا لغو شد؟
همدان: ابلاغ فراخوان بخش مقاله چهارمین دوسالانه آثار مدافعان حرم و جبهه مقاومت
«سپاه عشق» اثری به مناسبت سالروز تولد سپاه پاسداران
قم: دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی
انفجار مسجد الاقصی با هوش مصنوعی خشم دوحه را برانگیخت
همدان: مراسم شهادت امام صادق(ع) در ۱۰ بقعه شاخص و متبرکه همدان برگزار می‌شود
اجلاس ملی مدارس آینده در مدار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
کارن همایونفر با «سیدالامه» چهره سال هنر انقلاب شد
فرمانده‌ای که می‌گفت: من آبدارچی سپاهم!
مسیر تازه‌ای که نور ایرانی باز کرد
قم: قرارگاه ثامن برگزار می‌کند
هفته آینده به‌نام «شهدای خدمت» نام‌گذاری شد
شناورهای سپاه با دیگر شناورهای جهان چه فرقی دارند؟
روستا‌یی‌ها هم جلوی دوربین می‌آیند
چهار سیمرغ، صد فیلم و چندین آلبوم میراث کارن همایونفر
رمضان‌نژاد رئیس ساترا شد
مرکزی:  بیش از ۲۰۰۰ زائر از استان مرکزی به منطقه عملیاتی بازی دراز اعزام شدند
نمایندگان ۲۱ کشور جهان برای تشکیل شبکه حقوق بشر شرقی گرد هم‌می‌آیند
۳ برداشت از بیانات امام صادقی رهبر انقلاب
تهران: اولین نشست نهضت آموزش و توانمندسازی بهشت برگزار شد+تصویر