«شیشلیک» اما بیش و پیش از هر چیز، پشتپای محمدحسین مهدویان به دستاوردهای خودش است! فیلم جدید این کارگردان کنجکاوی برانگیز، هیچ اتفاق ویژه یا دستاورد فرمی قابل توجهی ندارد.
بازیگران با ادارهکنندگان فن پیجهایشان جلسه میگذارند. من اینها را درک نمیکنم حتی وقتی میبینم کسی برایم فن پیچ میزند میگویم کار و زندگی نداری این کار را میکنی.
بخش عمدهای از فیلمهای حاضر در این جشنواره، پیش از این نه تنها در جشنواره فیلم فجر و سایر جشنوارهها به نمایش درآمدهاند، بلکه عموم مردم نیز از طریق شبکه نمایش خانگی به تماشای آنها نشستهاند.
برخلاف جوسازیهای رسانهای، این فیلمهای انقلابی و ارزشی هستند که این روزها با بیشترین استقبال در سی و هفتمین جشنواره فجر مواجه شدهاند.
تنها کارکردی که در نگاه اول از این پلان و حرکت از کلوزآپ «کمال» به سمت لانگ شاتی به سمت بالا می توان برداشت کرد، تحقیر شخصیتی است که کارگردان با تلاش خود او را به قهرمان داستان هایش بدل کرده است.
فیلم نمایانگر جدال دو تفکر سازمانی و مکتبی و در عین حال نشان دهنده سبعیت یک سازمان جعلی در خیانت به مردم کشورش است.
سیدعزتالله ضرغامی، رییس اسبق سازمان صداوسیما در یادداشتی که درباره فیلم ماجرای نیمروز۲ در اینستاگرام منتشر کرد.
چندسالی است سینماگرانی پیدا شدهاند که با کمترین حمایت دولتی، فیلمهای خوش ساختی درباره سازمان منافقین، خلق کردهاند؛ اما این مسیر قطعا برایشان بدون هزینه نخواهد بود.