کتاب «مدیریت رسانهای بازارهای فرهنگی» در ۱۲ فصل به معرفی شرایطی میپردازد که تأثیری بالقوه بر مدیریت در بنگاههای رسانهای دارند.
مرکز تربیت رسانهای باران دوره آموزشی «رشدانه ۱۴۰۰» را با عنوان "آموزش مدیریت رسانهها و ارتباط موثر با فرزندان" برگزار مینماید.
دوره کاربردی مدیریت رسانه در خانواده از سوی تشکیلات تربیتی رسانه ای «مأذنه» قم به صورت مجازی ویژه والدین و مربیان تربیتی برگزار می شود.
کارگاه تخصصی «فرزند پروری در عصر رسانه» ویژه ی مادران اصفهانی به همت دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج طی سه جلسه برگزار می شود.
جلال غفاری قدیر چهرهای دانشگاهی است و پیش از این ریاست دانشکده مطالعات اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین(ع) را برعهده داشته است. غفاری که مدرک دکتری مدیریت رسانه را از دانشگاه تهران اخذ کرده است، در سال 90 و با حکم معاون وزیر علوم، به عنوان دبير كميسيون فرهنگ و اجتماع شوراي عالي علوم، تحقيقات و فناوري منصوب شد.
مؤسسه فرهنگی رسانه دین گستر ماندگار قم دوره ی تخصصی تربیت مربی «مدیریت رسانه» را با حضور فعالان رسانه ای طی دو روز 24 , 2۵ مردادماه برگزار می کند.
مؤسسه فرهنگی هنری خواجه نصیرالدین طوسی اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی و مبلغ «مدیریت رسانه» طی چهار روز از عصر فردا 14 اردیبهشت تا یکشنبه 17 اردیبهشت ماه کرده است و مهلت ثبتنام تنها تا پایان وقت اداری امروز میباشد.
یک سری محتواهایی در آپارات ارائه میشود که هیچوقت تلویزیون ما اصلاً سراغش نمیرود و اصلاً قرار هم نیست سراغش برود. مثلاً هیچوقت تلویزیون سراغ یک زن بدنساز نمیرود و نباید هم برود ولی وقتی آپارت چهارچوب شکنی میکند و ساختارها را به هم میریزد و یک زنی را تصویر میکند که بدنساز است و صدای کلفت دارد و لحن داشمشتی دارد، زنی که هیچ نشانی از زن بودن در او وجود ندارد و وقتی میآید و این را تصویر میکند خب این هم یکی از نقاط جذابیت است. یک سری هنجارشکنی در ابتدا برای مخاطب جذاب است!