بسیاری از سریالهای خارجی، در چالش میان این ارزش و سایر ارزشهای اخلاقی و انسانی و حتی قوانین کشوریشان، اولی را انتخاب و از دومی بهسادگی عبور میکنند.
برخی از تبلیغات برای مخاطب جذاب هستند اما تبلیغات سلبریتی محور نهتنها هیچ درکی از ذهنیت مخاطبان و زیباییشناسی ندارند بلکه تمام تمرکزشان روی حضور چهرهای شناختهشده است.
محمدی و سهیلی زاده از پرکارترین سریالسازان تلویزیون هستند و از تمامی الگوهای هنجارشکن به صورت لطیفی استفاده کردهاند تا بتوانند همکاری خود را با تلویزیون ادامه دهند.
در رقابت با تولیدات ترکی و کرهای در حوزه سریال سازی، از مرزهای 10 الی 15 ضلعی عشقی عبور کردیم و این یک رکورد و دستاورد شگرف برای وزارت ارشاد است.